fredag 3. august 2012

Endelig - gutterommet

Da er prosjekt "gutterom" endelig i boks.
Her var det tidligere furutak, furukarmer, furulister og ferskenfargede vegger. Nå har malingkosten har fått kjørt seg, og både mor og sønn er strålende fornøyd med fargevalg og styling:)

Velkommen inn!










 Her bor det en storebror!!

"Byen" på veggen så jeg noe tilsvarende av i et blad - og tenkte hvorfor ikke. Så i løpet av en times tid var den oppe på veggen.

Fargevalget på veggene (de blå) ble helt tilfeldig en blåfarge som heter Gustaviansk blå. Og den er utrolig fin. Kjempe fornøyd med den.

Niklas er strålende fornøyd med sitt oppussede rom. Her var det ikke snakk om at det skulle opp noen Cars- eller andre barnslige plakater. Nå er han blitt stor, og da er det skating og bmx som gjelder. Så da var det bare for mor å ta seg en kikkerunde etter slike plakater på nettet.

Til slutt var jeg en tur nede i møbelbutikken, og da kom jeg over det hvite teppet. Det ble med meg hjem, ja vi skal jo ha noen fordeler av å drive en møbelbutikk. Teppet gjorde at hele rommet ble mye mykere, og ble liksom prikken over i'en.

Vel, det er utrolig hva noen malingstrøk kan gjøre. Rommet er ikke til å kjenne igjen. Og så får vi bare håpe at det aldri bli inn med furu igjen...


Gry



1 kommentar:

  1. For et flott gutterom, holder på med ett jeg også for tiden og den blåfargen tror jeg at jeg også skal prøve:) Og ble jeg så inspirert av den byen du har malt på veggen, takk for at du delte dette:)

    Ha en fin kveld og ei god uke,
    Hanne:)

    SvarSlett