tirsdag 21. juni 2011

Loppisgreier

Da har jeg endelig fått summet meg til å ta bilder av litt loppisgreier jeg har malt. Her er kommoden mamma og jeg var og kjøpte i Strömstad, lysestaker fra loppis i Munkedal, ramme (foreløpig uten tavle til å skrive på...) og en helig barnebilde mamma og jeg fant i trappen på Jilles loppis.
Etter å ha malt rammen på kommoden hvit, fant jeg ut at jeg egentlig likte kontrastene med skuffene og det hvite. Derfor har jeg foreløpig beholdt skuffene som de var (bare tatt bort alle dinosaurklistremerkene...). Skuffene har fått nye fine knotter....
Roten har jeg smuglet med meg fra naturreservatet Veddô.....et fint minne fra et herlig sted....


Planen er at kommoden skal stå på Millas rom.....mot en hvit vegg....og da kan det jo være fint med litt kontraster synes jeg.....så foreløpig forblir kommoden slik. Kommoden betalte vi vel i overkant av hundrelappen for....

...og her er kommoden før maling....

Her i heimen er den daglige oppvasken akkurat tatt, diverse søknader er sendt ut, klær er vasket og middagen er planlagt. Nå skal jeg sette musikk i ørene, ta på meg solbrillene og gå meg en tur ned til sjøen før jeg henter de to små. Det blir nok en kaffe latte på veien også. This is life♥

I kveld skal vi prøvekjøre vår drømmebil.....Ford s-max......farlig, farlig:)
Og så venter det Oslo-tur på meg i morgen. Gleder meg MASSE. Først skal jeg hente Janne, en god kollega fra Voicetiden, og så setter vi kurs mot vårt gamle arbeidssted for lunsj med gamle kollegaer. Etterpå venter middag med Bitte, og fotokurs med henne og Ingvild. En toppers dag:)

Gry





1 kommentar:

  1. Kommoden ble flott ! (de andre tingene også).
    God tur til gamle trakter i morgen og kjør forsiktig ::)) Klem

    SvarSlett