søndag 7. august 2011

Heldig

Heldig er et treffende ord om dagen....Vi føler oss veldig heldige med huset vi har kjøpt. Det kommer til (etter en del maling) til å bli kjempe fint og planløsningen kunne ikke vært bedre.....Vi føler allerede at vi har vært utrolig heldige med tanke på nabolaget her.....I dagene vi flyttet inn kom naboer fra forskjellige kanter innom for å hilse på...naboen vegg i vegg kom innom med kode til sitt nettverk slik at vi igjen er på nett...Niklas har vi knapt sett de dagene vi flyttet inn da han har lekt med nabogutten hele tiden. Så alt i alt er vi kjempe fornøyde:)

Niklas er sammen med mamma, pappa og kusine Nora på hytta noen dager. Jeg har akkurat fått rapport om at fiskestanga er prøvd....dog uten særlig lykke:) Viktigst var nok likevel det å ha prøvd å fiske, da dette er noe Niklas har snakket om i lange tider....Her er gutta på tur:


Vi her hjemme skal nok få tiden til og gå vi og.....her er det massevis som skal males...trapp, kjøkken, vegger, gulv.....og jeg har i tillegg et par prosjekter på soverommet vårt som jeg er veldig spent på resultatet av...jeg er ikke særlig handy med planker og spiker, men skal nå kaste meg ut i det ukjente. Skal prøve å få tatt litt bilder etterhvert.

Nå skal jeg ut og gjøre meg kjent med malekosten mens Patrik monterer skap.

Gry

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar