onsdag 24. august 2011

Spennende!!

Spennende saker skjer for tiden!! Jeg har fått jobb....Endelig skal jeg få prøve meg på noe helt annet..noe helt ukjent og som blir veldig utfordrende. På mandag 08.15 begynner jeg på jobb hos Steinerskolen i Fr.stad som assistent for en jente som har begynt i 4. klasse. Jeg gleder meg masse....er kjempe spent...og vet at det blir en krevende, men forhåpentligvis lærerrik tid fremover. Skal bli godt å ha fokus på menneskene i jobben...og ikke pc'en slik som jeg er vant til. I tillegg er det en 60% stilling, så det blir kun en lang dag fra 08.30-16.30 i uken, ellers blir det korte dager til klokken 12, 2 og 3. Deilig.....Lønna er selvfølgelig ikke så mye å skryte av....Med 1/3 av gammel lønn blir det nok mye harryhandel fremover:)

I går var jeg også på intervju på et avlastningssenter på en herlig og idyllisk plass i Halden. Forhåpentligvis klarer jeg å kombinere slik at jeg evnt. kan ha en jobbehelg her i måneden. På avlastningssenteret er det flest barn og unge, så det hadde passet meg kjempe bra. Spennende!

Grått og trist i Halden i dag. I går hadde vi strålende sol og deilige sommertemperaturer. Barna vil helst være ute så mye som mulig, og Niklas ser jeg knapt etter at klokken har passert 16.30 og nabogutten har kommet hjem fra barnehagen. De gutta henger allerede sammen i tykt og tynt...og det kan være vanskelig å få Niklas til å ta seg tid til å "sluke" middagen da han må forte seg ut til Elliot igjen....Her er barna på lekeplassen rett ved siden av huset (Strålende sol på bildene vitner om gårsdagens bilder...). Milla er en skikkelig huske-jente...og skal helst huske fra morgen til kveld. 






Gry










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar