mandag 2. april 2012

Påske!

Vi er igang med etterlengtede fridager! Og her er det flere prosjekter på gang…
Etter en bomtur til Bauhaus på Vestby på lørdag for å hente Millas lekehytte, gjør vi ett nytt forsøk i dag (i skrivende stund er Niklas og Patrik og forhåpentligvis henter hytta). Vi har også overrasket oss selv litt, og gått til innkjøp av panelplater som vi skal sette opp på Millas rom (jeg skriver vi jeg….det høres bedre ut, men det er nok Patrik som kommer til å gjøre mesteparten av jobben). Jeg har lenge hatt lyst til å legge panel, men har trodd at dette var for vanskelig. Heldigvis har det skjedd mye på den fronten siste årene!

Dagen i dag har vi brukt til å forberede (grave ut og sette “grunnmur”) til lekehytta. Jeg har også kost meg med litt hyllesnekring og andre småting. Vi håper på fint jobbvær i morgen også, og da gjerne noen gradere mildere. Det har vært skikkelig surt ute i dag.

Andre planer for påsken er en tur til Fjällbacka. Gjett om jeg gleder meg. Det gjør forøvrig Niklas også, som innimellom kjenner på det å savne gamle venner og skole.

DSC_0659

Og heldigvis fikk vi noen gode nyheteri dag fra sykehuset og MR-prøven Niklas tok for noen uker siden. Nå kan endelig mor puste lettet ut!

God påske!

Gry

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar