torsdag 29. mars 2012

Virus!

 

Dagene flyr….og bare en jobbdag igjen før ferie…og det blir i tillegg en kort en. Lille frøken snupp har nemlig fått en virusinfeksjon og det ser ut som om hele ansiktet har fått en skikkelig 2. gradsforbrenning sammen med hevelser rundt øyne og kinn (bildene under er tatt før infeksjonen har satt sitt preg).  “Tenk om hun blir seende sånn ut resten av livet” sa en bekymret storebror i dag tidlig. Og dermed skal jeg kun jobbe til lunsj i morgen, ettersom frøkna er smittebærende og ikke kan gå i barnehagen. I dag fikk jeg akkurat med meg grilling av pinnebrød i bålhytta med klassen før jeg måtte hjem for å avløse Patrik. 

DSC_0667

Millas favorittaktivitet ute: huske (eller husse som hun sier).

DSC_0666 
Og ja mamma; jeg vet hun trenger både en hårklipp, hårvask, kamming og greing i alle kanter og retninger:) En skikkelig rufse-Sara…

I morgen skal jeg på lønningspils med gjengen jeg jobber sammen med på sfo, og det blir sikkert hyggelig.

Gry

1 kommentar:

  1. Helt enig med deg Gry om at hun trenger et frisørbesøk :-))

    SvarSlett