fredag 15. april 2011

Fredag

Fredag allerede...hjelpe meg og tiden flyr....
I dag var det tidlig på'n gitt.....05.50 bestemte lille frøken snupp seg for at nå er jeg klar for en nye dag....uten å ta noen som helst hensyn til oss andre:) Hun har hvertfall sovet hele natten....får trøste oss med det...gjesp
Hadde håpet på strålende sol i dag også, men istedet ble det grått med litt vind....så det ble en ganske kjølig dag. Påskeferien starter for mange i dag....Niklas og Milla skal gå i barnehagen og fritids/sfo mandag, tirsdag og onsdag neste uke før påsken kan gjøre sitt innpass her i heimen. Vi har ingen store planer, utover at mamma og pappa kommer nedover fredag....så vi finner nok på noe. På torsdag åpner et stort loppis her i kommunen for sesongen....så tipper det blir et besøk der. Og kanskje tar vi en tur til Nordens ark, som er en stor dyrpark i nærheten. I påsken er det også galleri-vandring her i Fjällbacka og omegn, og jeg har et par gallerier på ønskelisten....kanskje får jeg til det også. 
I ettermiddag har jeg vært nede på fotballbanen med barna + Viktor. Gutta kom og bad så pent om jeg ikke kunne bli med ned, så da kledde vi på oss alle og gikk ned. Det ble en kald opplevelse....fysjamei...skikkelig kald vind.....gutta var i farten hele tiden så de holdt seg varme....men det var verre med oss som så på.....Vel, godt var det å komme inn i varmen igjen.

Nå har jeg og Niklas poppet oss en STOR bolle med popcorn. Patrik er underveis......de har ett-års jubileum i butikken så er spent på hvordan dagen har vært....annonse har de også - en helside i avisen i Strömstad og en i Halden. Etterpå skal vi lage pizza....har fått sansen for pizza med grov bunn så går for det i dag.

Milla hadde forøvrig i følge de voksne spist lunsj som en hest i dag.....så da er vel alt som vanlig med lille frøken snupp.
Gry


1 kommentar:

  1. Helt klart at det blir både loppis- og galleritur når vi kommer ! Vi gleder oss ::)

    SvarSlett