torsdag 7. april 2011

Torsdag

Etter levering av barna, 6 tunge kilometer på mølla, og litt rydding og ordning i leiligheten (det er jo ingen vits i å "starte" oppgavejobbingen igjen i slutten av en uke....bedre å vente til motivasjonen tar meg på mandag...) dro jeg en tur til Grebbestad og kjøpte meg en kaffe og winerbrød.....tok meg så en tur ut til en av de små perlene der....og satte meg på en brygge og koste meg

Kaffepause.....og helt grei utsikt.



Fikk selskap av to svaner
 
 Sol idag, men dessverre masse vind.....

Vinden piskende i ansiktet og håret....saltvannslukt....og lyden av bølger som slo i mot på stranden og steinene....
Og her satt jeg på bryggekanten....
 


Ja da er det helt greit å være student.



I morgen venter vi besøk av Markus, Ingvild, Thea og Aurora. Det skal bli kos. Alltid hyggelig med besøk. Håper på strålende sol hele helgen slik barna kan få utløp for all sin energi ute i det fri:)

post signature

1 kommentar:

  1. ikkeså dumt å være AFP'er heller når været er så fint som i dag.

    SvarSlett