torsdag 28. april 2011

Torsdag

 Nydelig vær i dag...strålende sol og mange plussgrader...WE LIKE!!

En litt trøtt gjeng i dag....En liten gutt med voksesmerter i beina i natt, samt en liten frøken som var lei av John Blund klokken seks i morges....jeg var nødt til å ta igjen litt søvn på morgenen så Patrik fulgte de små ned til skolen og barnehagen.

Jeg var en tur i Grebbestad før henting av barna og kjøpt lakk. Jeg er ferdig med maleprosjektet mitt (har malt barnestolen, tallerkenhyllen og en annen hylle) og nå trenger barnestolen et strøk med lakk før den kan tas i bruk. - Eller helt ferdig med maleprosjektet er jeg nok ikke....kom over et fint lite bord/nattbord på loppis i helgen (til den nette sum av 50,-), og det skal pusses ned og males hvitt...og noe sier meg at det kommer til å bli flere ting som skal males i tiden fremover.....(Patrik vet det bare ikke enda)....

 

 Niklas har vært ute og lekt i hele ettermiddag. Viktor har vært i syden i en uke, og kom hjem i går....så da var gutta klare for litt lek igjen. Her er en litt sliten utgave av pjokken vår.

Nå har lille frøken snupp akkurat avsluttet dagen med litt kveldsmat....og mitt nyvaskede gulv ser ikke lenger så nyvasket ut.....Her er det bare å finne frem støvsugeren...igjen!!

Gry

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar