tirsdag 20. september 2011

et soverom....

begynner å ta form....
Endeliger er malingen over.....(hvertfall inntill jeg tar fatt på ett nytt rom...) og nå er det bare å bære tilbake møbler og seng....
Jeg glemte helt å ta bilder av soverommet før jeg begynte make-over'n....men det var hvertfall gule vegger, furu panel i tak og kirsebær parkett på gulv.

Nå har soverommet hvitt tak, hvite vegger, en vegg med fargen sjøgløtt og hvitt gulv. Her noen bilder med herligeste linselusen...



Jeg har lyst til å sette mitt personlige preg på rommene i det nye huset vårt....og her på den ene veggen på soverommet vårt har jeg hengt opp et fint minne fra Fjällbacka og et av mitt favorittsteder der: Veddö. Vi har så mange fine og herlige minner derfra.....og denne stokken kommer til å minne meg om dem i lang tid:) Stokken har jeg smuglet med meg fra Veddö ettersom det er et naturreservat.....og nå henger den altså her og pryder vår hvite vegg...sammen med fine bilder av vår lille-store gutt...


Gry


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar