fredag 2. september 2011

Fredan...

En full arbeidsuke er over....en spennende uke med nye utfordringer....og jeg kan vel trygt si at ingen dag er lik....
Jeg jobber i en klasse med 14 elever, der 3 trenger spesiell oppfølging: to har bl.annet adhd og en har tilpasningsforstyrrelser. Vi er tilsammen tre voksne; en klasseforstander, en pedagogisk ansvarlig og meg som assistent. Jenta jeg skal ha ansvaret for er en herlig jente med mange sterke og bestemte meninger:) Vi jobber nå i starten med å skape trygghet og tillit - noe som er viktig for at dagene skal bli så bra som mulig.  Timene svinger veldig, så her varierer det fra å sitte på fanget til at jeg er den dummeste i verden:) I tillegg til at jeg får  et innblikk i læring på en annen måte enn i den offentlige skolen, får jeg også frisket opp bl.annet tysken min:)

Men nå er det fredag og helg....og her er det som vanlig ting som skal males og fikses.....

I morgen kommer Viktor på besøk fra Fjällbacka, og jeg vet om to gutter som gleder seg veldig!!

Gry

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar