torsdag 15. september 2011

Lysestaker fra loppis!

Endelig kom mine oppussede lysestaker til sin rett. Jeg vet ikke hvor mage slike opprinnelige tre-lysestaker jeg har hamstret på loppis og malt....men mange er det. Brettet til lysestaken har jeg kjøpt på en svensk nettside alla finn.no for den nette sum av 20,- kr, og med en snittpris på lysestakene på 20,- er dette en overkommelig sum for en tredy lysestake:) Loppis er gøy!



Ellers så ser jeg med bekymring at mitt kjøre oliventre begynner å miste faretruende mange blader.....og jeg som trodde dette var et sikkert kort for de som totalt er blottet for grønne fingre.....Jeg får nok google etter noen gode tips for livreddende tiltak....



Denne uken har sykdommen herjet litt her i heimen. Begge de små har vært nede for telling....vi håper det er en kortvarig variant.


Gry

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar