mandag 31. oktober 2011

Happy halloween.....

Her i heimen ble halloween feiret på lørdag. Da var alle barna i nabolaget samlet til grilling på lekeplassen før barna bega seg ut på sin "knask eller knep"- runde. Jeg er ikke særlig fan av denne Amerikainspirerte-feiringen, men vi gikk likevel til innkjøp av et antall kilo smågodt på Nordby her forleden....Dessverre gikk vi med rikelig overskudd og sitter nå igjen med smågodt som kommer til å vare langt inn i det neste året.....


spooky type dette her.........

Milla ble selvfølgelig livredd alle disse skumle typene og hadden en riktig så traumatisk ettermiddag:)

Vel, da var det mandag og ny uke....og vi skriver hvert øyeblikk november.....hjelpe meg....under to måneder til jul. Jeg har kjøpt masse juleblader og koser meg meg masse inspirasjon.

Gry



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar