mandag 3. oktober 2011

Huskelister

Fra min far har jeg arvet behovet for huskelister......handlelister, gjøremål-lister, sparemål-lister og andre huskelister av alle slag finner man her i heimen. I det siste har jeg slitt med å klare å systematisere månedens gjøremål ut fra kun kalender på mobilen, så derfor har jeg laget en stor kalender som jeg har hengt på kjøkkenet. Det finnes mange slike ferdige kalendere man kan kjøpe, men min ble en enkel og billig selvlaget variant.




Nå håper jeg vi husker både ekstrajobb og gjøremål med barna.....

Ellers er det høstferie her.....noen goder er det med å jobbe innen skolevesenet:)
I ferien skal malekosten få svingt seg. I dag har trappegelenderne og de siste kjøkkenfrontene fått sin rettmessige hvitfarge, og nå står Millas soverom for tur. Tør jeg å gå for gult gulv mon tro......

Gry






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar