fredag 7. oktober 2011

Helg!!!!!




 Da er det helg igjen.....og plutselig var høstferien over. Dagene har flydd av sted.....

I dag har jeg vært på Oslotur til Norsk moteforum sammen med min tidligere kollega Janne. Vi hadde et spennede og interessant møte med Troll ang. vår nettbutikk i Sverige.....spennende tider fremover:)

I ettermiddag fikk jeg prøvd meg på noe helt nytt.....spraymaling. Gøy å se resultater så raskt.....litt vanskelig å ikke bli for ivrig og spraye masse på en gang slik at det renner........Jeg har sprayet noen Ikea lamper..... en enkel og rask måte kontra å male.....selv om jeg nok må frem med sandpapriet i morgen og fjerne noen flekker etter ivrig spraying......


Nå er stearinlysene tent og vi er klare for Skavlan.

Gry

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar