tirsdag 3. januar 2012

fridag!

Nok en fridag går mot slutten...julens- og nyttårs siste sådan.
En trist dag værmessig, med regn og vind. Ikke akkurat vanlig for januar å være.

I dag har jeg ryddet opp i bilder på pc'en..en jobb som lenge har stått på min huskeliste - og nå kan den endelig strykes! Jeg har også prøvd meg litt i bilderedigeringsprogrammet photoshop, et program det sies at man aldri blir utlært i. Og det er jammen meg ikke enkelt...dessverre finnes det heller ingen bruksanvisnig, så alt en vil lære må letes opp på google. Det er synd det er så krevende å sette seg inn i for det er så mye fint en kan gjøre med bildene. Etter noen timer foran pc'en i et forsøk på å klippe og lime i ulike bilder, er dette mitt første resultat.


Så absolutt ikke feilfritt.....her er det masse mer å lære.

I kveld har jeg store planer om å trene (hadde forøvrig planer om å rekke det før i dag og men motivasjonen var dessverre fraværende!)....kan jo håpe tredemølla frister mer på kveldingen...selv om jeg tviler sterkt på det!!!

Men først middag med de små:)
Gry

1 kommentar: