mandag 2. januar 2012

Happy new year!

Julen er over og vi har sakte men sikkert beveget oss over i år 2012.

Vi feiret nyttår med gode venner (våre gamle naboer fra Lierskogen) som var sportye og tok en dagstur til Halden og nyttårsfeiring med oss. Det var kjempe koselig, og barna holdt det gående til klokken tolv. Eneste som tok seg en liten blund i ny og ne var herlige lille Linus på 4 måneder...

Vel, da var det altså nytt år og nye muligheter. Klok av skade er det ingen store nyttårsforsetter her i gården...kun noen utfordringer til meg selv (som å trene mer og spise mindre godis....), og så får vi se om jeg tar utfordringen!!

I dag har jeg hatt en deilig fridag. Jeg har jobbet to tidligvakter i helgen, og da var det godt å kunne sove lenge i dag. Med barna plssert i barnehage og sfo var det duket for hårklipp, shopping og cafebesøk til lunsj. Har også oppdaget at Halden sentrum ikke er så ille likevel. I dag har jeg kommet over fine interiørbutikker, sjarmerende spisested og spennende bruktbutikker.

Nå er julepynten pakket ned for denne gang, og vi kan se tilbake på en hyggelig og fin julefeiring her hjemme i Halden. Så får vi bare håpe nissen oppfyller vårt ønske om litt snø snart også. De små vil så gjerne teste ut ski og akebrett, men med disse grønne tilstandene her blir det dårlig med skitrening.

Gry

Gry



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar