mandag 27. februar 2012

bedre sent...


Bedre sent enn aldri....Vi har endelig fylt på vedlageret vårt.
I går føltest det som om sesongens vedfyringen var over - vi hadde gode plussgrader og strålende sol. Men jaggu, i dag  gradestokken normalisert seg og vi har sett glimt av både snø og regn. Så da er det bare å fyre igjen....




Vedkassen vår er forresten en gammel fruktkasse jeg fant på loppis i sommer. Har bare montert på hjul. Ganske så fin synes jeg.

Første skoledag er over for store og små, og det gikk ganske så fint.Jeg koser meg på jobb, selv med tøffe utfordringer som virkelig setter meg på prøve. Det er herlig å få brukt helt nye sider av meg selv:)

Ellers er det karnevaltid her i heimen. Niklas skal til pers i morgen, og Milla skal på fredag. Mon tro om jeg får på den lille bestemte frøkna kostymet....og om jeg får male henne i ansiktet. Får hvertfall gjøre et forsøk. Milla har forresten gått rundt her i ettermiddag og passet på storebror: "Gør lesser (gjør lekser)" roper hun til Niklas når han prøver å snike seg bort fra leksene sine! Mammas lille bestemte hjelper:)

Nei, nå skal det fyres.

- Det ligger forresten ann til at vi stiller med en Ninja med høyvannsbukser på karnevalet i morgen. Niklas vokser så fort så et par måneder gammelt anntrekk begynner allerede å bli for lite. For Milla sin del heller det mot en kvinnelig utgave av Sabeltann. Hjelpe meg!!
Gry

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar