fredag 24. februar 2012

Siste fridag!


Fredag og siste fridag av vinterferien. Tjohei og tiden går fort. Og jeg som hadde en lang to do liste jeg ikke har rukket gjennom....ja ja, får være fornøyd med at jeg hvertfall har rukket noe.

Morgenen startet med kosetid for mor og datter. Milla har malt, perlet og kost seg. Nå venter vi på storebror, og gleder oss til vi skal hente han og mormor på toget senere i dag. Jeg har forøvrig en jobbehelg foran med med bl.annet dagvakt søndag morgen fra 06.45. Kjenner at den kan bli ganske så tøff. Vi får håpe på sol og fint vær hvertfall, så vi kan få vært masse ute i frisk luft. Her er det forresten lite som minner om vinter. I går hadde vi strålende sol, pluss 8 grader og ingen snø! Og jammen ser jeg at gresset i hagen allerede begynner å bli grønt.

Milla har fått sin egen utgave av Fantorangen i ferien, og den blir passet på og dullet med hele tiden. Her er det avslapping med barnetv som gjelder:
 
Nei, må kaste meg rundt. Lille frøkna og jeg har litt av hvert vi skal gjøre før det er henting på toget. Først skal jeg lage ferdig et lite "hobbyhjørne" jeg har laget på kjøkkenet/stuen. To be continued:)
 
Gry

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar