søndag 12. februar 2012

Nesten en lykkedag....

I dag har det vært nesten en lykkedag....hvertfall i følge Niklas. Fornøyd fortalte han på sengekanten om dagens aktiviteter: aking i fin akebakke oppe ved festningen (med et hopp), legobygging med pappa, skøytegåing med nabobarna, kaplabygging med farmor, og lapper med hjemmelaget syltetøy til lunsj. Og jammen klarte han å snike seg til et sjokoladekakestykke før legging også! Det er lykke:)

Milla har lekt sykepleier. Jeg har vært potte-tett av forkjølelse i helgen, så hun har gitt meg både sprøyte og en god dose medisin. Vi får håpe det hjelper!

Selv ble jeg vekket av to små, - hoppende spente og med hvert sitt morsdagskort. Milla ville riktignok ikke gi fra seg sitt, men stolte var de hvertfall. Kakao, sjokoladekake og kanelboller på sengen er luksus (sjokoladekaken fikk jeg riktignok ikke smakt på, den delte to små med ekstremt tiggende blikk). Men koste oss gjorde vi hvertfall.

Ellers har jeg tatt ukehandlingen i nabolandet i løpet av ettermiddagen. For 1100,- svenske kroner fikk jeg 6 fulle bæreposer (med bl.annet 2 kg kjøttdeig, 1,5 kg karb.deig og 1,2 kg svinefilet) + 2 brett med brus. Slå den a Norge!! Mye for pengene det er helt sikkert.

Nå har vi kost oss med en god middag (oppskrift  her). Denne kan virkelig anbefales! Nå venter vi på Wallander!

Gry

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar