onsdag 15. februar 2012

Verdt et forsøk!

I helgen fikk jeg ånden over meg og gjorde så smått om på lekehjørnet til Milla under trappa. Jeg flyttet et bord og noen småting, og hang opp en tavle.
For n'te gang ryddet jeg kjøkkenet hennes. Utrolig hvordan den frøkna der roter altså...og for ikke å snakke om oppvasken. Den kan stå i ukesvis før den blir tatt!


Men nå har mor gitt frøkna klar beskjed...."Vennligst rydd opp etter deg" - må bare lære frøkna å lese først...




Ellers er det lite som har blitt gjort her i heimen de siste dagene. Jeg har ligget rett ut med tidenes tannpine. Jeg har  mildt sagt knasket smertestillende. Og med min kjære tannlege Kaj langt unna (i Oslo) måtte jeg krype til korset og bestille time i Halden. Status i dag er at jeg må rotfylle en tidligere rotfylt tann, samt at det er betennelse under tannroten. Herlig!! Pencillin og sterke smertestillende er endelig i hus, og jeg håper inderlig dette hjelper. Det er jo ikke mange dager til vinterferie. Jeg er forresten like glad for at jeg jobber innen skolevesenet hver gang det er ferie. En uke fri nå skal bli deilig. Knask knask!

Gry

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar