torsdag 23. februar 2012

Tilbake!

Tilbake i heimen etter en langhelg i Asker. Jeg synes vi rakk en hel del under besøket (shopping, skøytegåing, middag med venninner, Ikeatur samt aking og skigåing på de små). Både små og store har kost seg med besteforeldre og fridager!

Her hjemme igjen (vi har forresten reist hjem i etapper; Patrik på søndag, jeg og Milla i går, og Nikals og mamma kommer nedover i morgen) har vi hatt fullt opp med å pakke ut og rydde. Med noen fridageri heimen dukker også kreativiteten og lysten til å gjøre ting opp. Her har det bitt mange planer til under dagen! Men det gjelder å ikke miste motet, tiden løper fortere enn jeg rekker å snu meg, og prosjektene tar lang tid! Det er enda godt jeg husker å skrive opp ting og tang mens ideene fortsatt er friskt i minne.

I dag har jeg fått på plass noen bilder jeg bestilte før helgen. Vi har en liten murvegg plassert bak peisen og inn på kjøkkenet. Denne har hele tiden vært så kadt og "steril", samtidig som jeg ikke har hatt lyst til å skru så mye i den ettersom det er mur. Så i dag har jeg hengt opp favorittbilder med små klyper.


Det komer vel kanskje ikke som noen overraskelse at mine favorittbilder er fra Fjällbacka (ja foruten av barna da..).  



Gode minner!!


 Har akkurat hatt en maleøkt med minstemann, og her er det en liten en som trenger et bad.
Off we go!!

Gry






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar