lørdag 15. januar 2011

Lørdag - og ny blogg

Velkommen til min nye blogg. Jeg hadde litt problemer med å laste opp videor, samt med en del redigeringer på gamle bloggen, derfor har jeg byttet "produsent" og blogg. Husk å legg deg opp som følger her - det er gøy å følge med på hvem som henger med der hjemme:)

I dag lørdag har vi ikke gjort stort. Jeg og barna kom oss ikke ut før i tre-tiden, og da ble det en tur på butikken med vogn og akebrett. På butikken møtte vi Ludvig (en klassekompis av Niklas) og Kathrin (mamman hans) så vi tok følge med dem hjem. Det ble også en stopp i akebakken på guttene. Kathrin og familien bor oppe på Vetteberget, og har fantastisk utsikt over hele Fjällbackas fantastiske skjærgård. Hun mente de så helt til Norge fra stuevinduet.

Vi hadde akkurat kommet innenfor døren da Patrik kom hjem fra jobb. Han har nå lekt med barna mens jeg har laget middag. Nå blir det legging av 2 små ,og god mat og soffakos på 2 store:)

Hvem gjemmer seg under denne skumle masken......

....det var jo bare denne lille søtnosen.... 


Milla øver seg på å ta på skoene selv:


Så får vi se om det blir tid til noen bakelser i løpet av kvelden. Ingrediensene er klare til sjokoladekjeks og rullekake:)

Gry


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar