torsdag 20. januar 2011

Torsdag - Familien Annerlunda

På mandager går serien "Familien Annerlunda" på svensk tv4 (denne kanalen er også i Norge). Serien handler om store familier, familier med mange barn, og hvordan deres hverdag fortoner seg. Her er det med en familie fra Dingle, Fjällbackas nabobygd.
Her er gjengen som er fra Dingle: Familien Göransson-Stenman: med sine 9 barn
Familien Göransson-Stenman består av Louise, 44 år, Patrik, 42 år, Daniel, 18 år, Maximillian, 16 år, Sebastian, 15 år, tvilligarna Josephine och Viktoria, 13 år, Arvid, 13 år, Selma, 9 år, Agnes, 7 år och Ellen, 4 år. Mamman, Louse, driver en liten cafe og interiørbutikk i Dingle - så den må jeg besøke i nær fremtid:) Dette er herlig serie....synes jeg da....


Vel, nok om det......

Lille hjertet vårt var i strålende humør i dag tidlig....det var nesten så vi ikke ville levere henne i barnehagen, men bare være hjemme og kose og ha det gøy. Men vi gikk nå ned i åtte-tiden og leverte 2 små. Vi gikk videre og tok en treningsøkt....ikke alle steder man har hele helsestudioet for seg selv.....i dag var det heldigvis ingen andre som okkuperte løpemaskinen "min":)

Strålende sol i dag ....så det ble en forfriskende promenad på meg i dag også.
Jeg tok meg en tur nedom favorittstenen min i Fjällbacka
Ser frem til å hvile rumpa mi på denne stenen etter en joggetur når været blir mildere

Om noen måneder myldrer det av ungdommer her nede ved seilskolen....

 ....klare for å lære om alt om styrbord og babord. Båtene ligger klare...

Niklas har hatt en aktiv dag med gym på skolen, og hokeyspilling på ishokeybanen med sfo. Men sliten nei?
Nei det er han hvertfall ikke.........

Gry






1 kommentar:

  1. Det krydde ikke av treningssugne på Elixia her i dag heller, ca. 20 når jeg var der så det var god plass. Det var vel bare de ivrigste som var der, iberegnet meg - ha ha !!

    SvarSlett