onsdag 26. januar 2011

Torsdag

Nydelig sol i dag, men kaldt med nesten - 10 grader.
De 2 store fikk seg en treningsøkt på morgenkvisten etter at de 2 små var levert. En slitsom, men deilig start på dagen...

Jeg har fikset og ryddet litt i leiligheten i dag. Tok meg skolefri ettersom jeg leverte min første oppgave i går.....og da trengte jeg en dag fri før jeg gyver løs på neste....bare 10 oppgaver igjen nå...
Milla har vært helt i hundre her hjemme i ettermiddag. Skulle tro hun hadde brukt opp all sin energi i barnehagen, men ikke den jenta nei:) Viktor har også vært en tur innom....og Milla, som har dilla på å kle på seg selv for tiden, har flydd rundt her med lua og jakka til Viktor på seg. Artig:)

De siste kveldene har jeg holdt på med prosjekt prinsesstärta (som det heter her). Nå er jeg endelig ferdig
Den skal få plass sammen med resten av "godsakene" jeg  har heklet til Nora sin bursdag.

Nå skal 2 små i seng, jeg skal lage meg middag og kose meg med "jordmødrene" på tv. Patrik trener i Halden og kommer sent.

Gry


 

3 kommentarer:

  1. Wow, den var flott. Du får starte butikk på Epla med hekle-bake-varer :-)

    SvarSlett
  2. Vel, i forhold til arbeidstid-pris tror jeg ikke det blir noen særlig lønnsom affære....Tror det holder med denne runden her, pluss at jeg sikkert må ta den en gang til litt senere:)

    SvarSlett
  3. Det finnes vel snart ikke den kakesorten du ikke har heklet nå

    SvarSlett