mandag 17. januar 2011

Mandag - ut på tur


Noen dager med mildvær nå har gjort sitt for at fortauene er bare for is. Nå er det med andre ord mulig å bevege seg utendørs igjen. Og når solen i tillegg titter frem, er det nok til å friste meg til en "promenad" langs havet. Dro hjemmefra i god tid før jeg skulle hente barna i ettermiddag, og ut på tur - med kamerat i hånden og mp3'en på øret. Deilig!

På vei ned til brygga og sentrum

 Ved dette galleriet nede i sentrum har en pappa til en gutt i klassen til Niklas butikk og utstilling. Han maler bilder fra Fjällbacka, blandet med humor (hans hjemmeside)
 Nede langs havet. Jeg våget meg ut på bryggen, og heldigvis holdt den.
 Ingen is på havet i år (hvertfall ikke enda). I fjor kunne man gå på skøyter her

 Fjällbacka kirke

Ellers er det jo mandag i dag, ergo er alle litt trøtte. Vi fulgte barna ned i ni-tiden i dag tidlig. Etterpå dro Patrik for å trene, og jeg hjem for å skrive oppgave.

Vel, nå er første bordsetting av middagen overstått. Som vanlig halve gulvet fullt av smuler etter frøkna:) Niklas har vært kjempe flink til å spise den siste tiden, og ikke minst innen for rimelighetens grenser når det gjelder tid:)

Nå slenger vi oss på sofaen og ser på barnetv. Heklepinnene skal frem når de 2 små er i seng.

Og dere, klikk på "følger" på siden her (på høyre side) så vet jeg at dere er med meg:) Alltid hyggelig å se at venner og bekjente har tittet innom

Gry

1 kommentar:

  1. Nede hos dere er det ikke mye skigåing for tiden skjønner jeg

    SvarSlett