mandag 31. januar 2011

Mandag - første oppgave bestått

Et kort innlegg her, på tampen før "familen annerlunda! begynner. Fikk svar på min første innlevering i dag, og jeg fikk beste karakter!! Er litt overrasket egentlig, for det må jo være andre som har erfaring og kan gi en bedre besvarelse enn meg. Men, takker og bukker jeg. Kanskje jeg faktisk kan legge litt mindre tid på oppgavene, og ikke gå så i dybden som jeg gjorde med denne første. Jeg ser at skal jeg holde det tidskjema jeg har holdt hittil videre, blir jeg ikke ferdig med studiet med det første. Og så hjelper det jo ikke akkurat med sykdom hele tiden:) I dag har vi sluppet unna med noe mer oppkast av Milla, så nå krysser vi fingre og tær på at det ikke kommer noe i løpet av natten.

Nei, nå begynner det på tv.

Gry

3 kommentarer:

  1. Grattis, grattis! Dette må vi feire når jeg kommer nedover. Tvi tvi med neste innlevering. Klemmer fra mamma og pappa

    SvarSlett
  2. Kjempeflott Gry, gratulerer :-)

    SvarSlett
  3. Dette var flott, Gry. Gratulerer.

    SvarSlett