torsdag 3. februar 2011

 I dag var vi tidlig på'n alle mann. Patrik var og leverte bilen på verksted i Tanumshede klokken syv. Han fikk låne bil der og rakk å komme hjem til levering av 2 små i skole og barnehage.

Milla hadde kost seg med Elvis i barnehagen i dag - radarparet hadde gått rundt og leid hverandre. De hadde vært så søte så....

Jeg måtte gå til frøknen til Niklas (Anneli) og oppklare en uriktig opplysning. Niklas kom hjem i går og sa at han hadde sagt til Anneli at jeg var kjempe flink til å sy (jeg har aldri klart å legge opp en eneste bukse..). Jeg skal nemlig hjelpe til når skolen skal ha "skapelse"uke der de skal lage forskjellige ting. "Du kan sikkert være ansvarlig for syingen...." sa Niklas til meg.....Så da måtte jeg pent forklare til Anneli at det absolutt ikke stemte at jeg er flink til å sy, og at jeg overhodet ikke kan ha ansvaret for det.....-Og det var helt greit. Barna har visstnok forskjellige valgmuligheter hver dag, og må velge hva de vil være med på under skapelsesuken. Jeg tror tema er Afrika, og Niklas trodde han hadde valgt afrikans dans, afrikansk musikk og lage afrikanske dyr....trodde han....Han ville selvfølgelig egentlig ikke være med på noe da han fikk høre at dette gjaldt hele skolen, men Anneli fikk han til å velge noe til slutt:)

I ettermiddag har det stått tegning på programmet her. Milla passe fornøyd over å få rote i tegnesakene til storebror.....







Godt å se at Niklas har arvet noe av sin mor - konsentrasjonstungen....


Patrik er på salgskurs i Tanum og kommer sent. Og vi gleder oss til i morgen; da kommer mamma en tur

Gry

1 kommentar:

  1. Et stort hull i oppdragelsen når det gjelder sying skjønner jeg. Kanskje vi får ta et kurs?

    SvarSlett