fredag 11. februar 2011

Fredag - trevelig helg!

I dag hadde Milla pyntet seg med kjole i barnehagen. Kjolen er kjøpt av mamma, og endelig var den passe...


I dag har jeg vært en kjapp tur i Tanumshede og handlet før jeg hentet barna. Det har vært ordentlig guffent vær her med masse sur vind, og litt snø. Skikkelig surt vær. Niklas ble kjørt til Viktor med en gang etter sfo i dag. Nina har hatt fri i dag og da må Viktor være hjemme fra sfo, så han ringte her før i dag og lurte på om ikke Niklas kunne komme bort når han kom hjem.

Patrik har vært på varelevering i Hønefoss, og kom seg ikke derfra før i seks-tiden. Det blir med andre ord en sen kveld på han.

Det er jo snart valentines day, og lykkelige er vi som fikk denne fine av Milla i dag:)

Alla hjärtansdag heter det her i Sverige.

Ellers så har jeg gitt opp å få noen jobberfaring vedr. studiet mitt her mens vi er i Sverige. Jeg har sendt mail rundt til divese folk i kommunen om å få muligheten til å ha "praksis" (uten betaling) en dag i uken, men alle steder er fullbooket med praksisstudenter. Så da får jeg klare meg uten og satse på at det går bra. Leverte min andre oppgave i går....er spent på resultatet...har med vilje ikke lagt så mye tid på denne oppgaven som den forrige, da den ble veldig omfattende og tok så lang tid å få ferdig.

Nå skal vi benke oss foran barne-tv.

Gry


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar