søndag 13. februar 2011

Søndag - hoppeland

I dag har vi vært på et hoppeland på Tanumstrand (hytte, kurs- og hotellsted i nærheten av Grebbestad). Her hadde de satt opp 7 forskjellige hoppeslott inne i en hall. Vi prøvde oss alle mann, og det var kjempe gøy.

 Niklas i farta:

 Gøy for store og små:)
 Patrik med 2 små. Milla var en tøffing og fulgte etter sin storebror overalt.

 I storebrors trygge armer.......den gangen...neste gang "glemte" Niklas henne igjen på toppen, og Milla måtte pent finne seg i å kjøre alene ned.....og det gikk bra det og:)
 Etterpå måtte vi en tur innom cafen og kose oss litt.....
 Her er gjengen ved stambordet vårt.....Patrik koste seg med varm sjokolade med krem og marsmellows.....og selvfølgelig semle....
Vel hjemme igjen dro jeg og Niklas på hans fotballtrening.

Nå går barbermaskinen varm....i dag var det håret til Niklas som trengte en klipp. Stakkars....han har mye hår...og det tar lang tid for en utålmodig liten gutt....

Frøken snupp har blitt riktig så bestem når det gjelder mat....jeg satte henne i stolen sin og sa "nå lager mamma en brødskive til kveldsmat til deg"......"nnnnneeeeeiiiiii" roper Milla tilbake. "Banan da" sier jeg. "Nnnnnneeeeiiiiii" roper Milla tilbake. "Eple da" prøver jeg meg....."nnnnnnnnneeeeeiiiiiiii". - Og da gav jeg opp.....:)

Gry

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar