torsdag 10. februar 2011

Torsdag - rykk tilbake til start

Da var det snø og slafs igjen.....det har snødd i hele natt, og regnet nå i dag...så nå er det herlig og våt slafs igjen...Jeg var ikke så veldig fornøyd med at Patrik måtte ta bilen til jobb i dag...for da måtte jeg gå til butikken og hente barna etterpå i herlig våt slafs og regn.....jeg fant rimelig raskt ut at mine vintersko så absolutt ikke tåler vann...

Fikk beskjed i barnehagen i dag at Milla er riktig så flink med grovmotorikken i forhold til de andre barna på hennes avdeling...og det er jo bra ettersom hun også er minst. Hun blir nok som sin bror - glad i å klatre og bevege seg overalt...og det sammen med en god porson stahet og bestemt vilje.....så blir det absolutt ikke den stille og rolige jenta jeg hadde bestilt:) Det er bra med masse vilje, sa legen i går....så da stoler vi på det:)

Her har barna akkurat kost seg med "sunne lapper" (lapper med vaniljekesam uten sokker) til middag. Det er kanskje ikke det beste ernæringsmessig, men ungene liker det kjempe godt....og litt kos må vi jo ha innimellom. Det blir nok litt fruktsalat her litt senere kjenner jeg Niklas rett.

Jeg har endelig fått igjen kameraet mitt etter  to reparasjoner, og har tatt mange bilder siste dagene. Gøy!! Her er noen av frøken snupp (storebror er ikke så veldig villig til å posere for tiden, så det blir mest bilder av frøkna).




På disse bildene er Milla i sitt ess...akkurat så busig og herlig som hun kan være:)

Nå skal jeg kaste meg over mitt nye blad som jeg kjøpte i dag....101 nya ideer....et kjempe morsomt og inspirerende blad med masse spennende ideer. Planleggingen av møbleringen av nye huset er godt i gang.....enn så lenge bare i hodet mitt da...

Gry

2 kommentarer:

  1. 15 - 20 cm snø her i dag.
    Hva med å stusse lille frøken snupps hårmanke litt. Eller kanskje en sløyfe hadde gjort seg ??

    SvarSlett
  2. La henne være som hun er, en herlig liten rampeunge :)

    SvarSlett