fredag 18. februar 2011

Fredag - Torp

I dag har jeg vært på Torp kjøpesenter i Uddevalla. På fredager er det kun sfo for Niklas og da er det bare for barn der foreldrene jobber/studerer, og de er visstnok ganske strenge med de reglene....så i dag har jeg "jukset"......

Stakk en rask tur innom MC'ern og spiste en herlig Big Mac......Når man bor her ute i provinsen er det sjelden mellom hvert MC Donalds besøk (og godt er det)......men nå følte jeg for å skeie ut når jeg hadde muligheten....

Jeg var innom plantasjen og kjøpte to fine hvite kasser....jeg skal prøve å sette hjul på dem....en skal Milla få til sine bøker og en skal jeg ha til alle mine blader.

I dag har det vært strålende sol i Fjällbacka. Fortsatt kaldt, med - 8 grader og en fuktig kald vind.

Ellers så har jeg fått øynene opp for den svenske nettsiden tradera.se (alla torget på finn.no). I går vant jeg en auksjon på en 50/60 talls hylle lignende denne hos bloggeren den gode feen (den trekantede hyllen litt ned i innlegget - malt i lilla). Hyllen jeg fant på auksjonen er i teak og skal males.....og skal siden på rommet til Milla i Halden.....Ellers så har jeg flere objekter under oppsyn:)

Nei, nå skal jeg gå ned og hente de 2 små. Niklas gleder seg til vinterferie hos mormor og mormor. Ikke mange dagene igjen nå....

Noen bilder fra et par småsteder langs kysten 2 km fra Grebbestad....Sövall og Krossekärr heter de...de er populære turområder i og med at det er perfekt gåavstand fra Grebbestad. Idylliske små steder.....som jeg også gleder meg til å utforske bedre til våren og sommeren.....nå har det blitt steder vi kjører til når Milla sovner i bilen på vei til Grebbestad:)







Nå skal jeg høre på denne sangen denne før jeg kler på meg og går. Den er så fiiin:)

Gry

1 kommentar:

  1. Stilig hylle da.
    Jeg lurer på å kjøpe litt hvitmaling og male en tallerkenhylle som jeg har stående i kjelleren. Enten til vårt rom med bøker/blader eller kjellerstua med magasiner i. Får se hva det blir til. Sånne kasser på plantasjen må jeg sjekke ut.

    SvarSlett