torsdag 24. februar 2011

I går var vi på rundtur i Halden. Vi kikket på barnehager og tok oss også en tur oppom boligfeltet der vi lenge holdt av en tomt for evnt. bygging av hus (men så fant vi oss altså en tomanssbolig for salg, og kjøpte et ferdig hus:) i stedet). Det var jo litt gøy å se at snekkeren vi var i kontakt med for evnt. bygging, har kjøpt tomten vi så på og setter opp et tilsvarende hus som vi hadde tenkt. Så da blir huset vårt bygget...bare til noen andre enn oss.....Vi er strålende fornøyd med huset vi har kjøpt, både prismessig og beliggenhet....så det var bare gøy å se at snekkeren så samme potensialet i tomten og huset som vi gjorde.


I dag fikk jeg et par bilder av gjengen på hytta tilsendt på mobilen. De koser seg masse. Får se om det blir en skitur i dag - det var visst ganske kaldt og litt snø i luften der. Her er morfar og Niklas klare for å gå bortover til hytta. Niklas har pakket egen sekk og den skulle han selvklart bære selv.

Noen timer etterpå kom kusinene opp, og det var stor stas. Her er Emma, Nora og Niklas i lekehytta.


Her spiser gjengen lunsj i snøhytta før i dag:

Her hjemme har vi akkurat sett Bjørgen vinne gull, og Northug dessverre bare på andreplass.....en svenske snek seg foran gitt.....Får håpe jeg ikke treffer pappa'n til Oscar i barnehagen i morgen da....jeg var så stor i kjeften før i dag om at Norge skulle vinne...... Milla har lært seg å si heia, heia.

I går så jeg at min tidligere sjef fra 15 år tilbake var kåret til årets kollega av arbeidstilsynet. For 15 år tilbake var hun ikke akkurat kjent for å være den beste kollegaen.....men regner med at mye har endret seg i løpet av årene. Hun fikk noen herlige overraskelser i løpet av dagen, og alt ble filmet med skjult kamera. Se klippene her og her (det kommer nok reklame først i innslaget). Artig....

Nei, nå skal jeg lage litt taco. Og så er det bare å benke seg foran medaljeseremonien senere i dag.

Gry








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar