tirsdag 15. februar 2011

Tirsdag - ny pute


I dag kom en pute jeg har bestilt....
med verdens fineste motiv.....
Fin ikke sant...:)

Milla gikk rett bort og pekte på nesen sin da hun kom hjem fra barnehage....neser, øyne og munn er veldig spennende for tiden....

Niklas har lært seg afrikans dans i dag.....De har hatt skaperuke med tema Afrika, og i dag hadde han valgt dans (sammen med to andre gutter, og 20 jenter...).

Nora fikk endelig en forsinket bursdagsgave på søndag.....kakene jeg hadde heklet (med et hjemmelaget kakebrett...). Hun var visstnok strålende fornøyd:

 

Her har jeg akkurat gjort et iherdig forsøk på å stusse håret til Milla....ikke lett. Enda bra hun har litt bølger i håret så syntes det ikke at det er så skjevt...håper jeg...

Gry



2 kommentarer:

  1. Kjempefin pute, Gry. Jeg skjønner godt at Nora var fornøyd med de deilige kakene.

    SvarSlett
  2. Så søt pute.
    Og ja, Nora var og er strålende fornøyd. Her har vi sjokokake, prinsessekake, pikekyss, oreo-kjeks og annet snakcs på menyen hver kveld :-)

    SvarSlett