onsdag 16. februar 2011

Onsdag - hverdagskos

LYKKE
er litt hverdagskos med de 2 små




Niklas med "indianerstripe" på kinnet - tegnet med tusj!!

Her har det gått i hundre i ettermiddag. Niklas ble sendt inn på rommet sitt for litt "tvungen leking" der inne....og nå løper de rundt her i stuen igjen....Ikke lett å være 6 år med en kropp full energi som må ut:)

Niklas hadde laget leopard (av leire) på skolen i skaperuken i dag. Han var visst ikke veldig fornøyd med den- og gav den tommelen ned...I morgen er det å lage masker og da skal jeg være med.

Det ble trening på meg idag tidlig. Patrik strakk ryggen sin for noen dager siden så han har stått over de siste morgenene. Det er flest jenter som trener om morgenen når jeg er der...og alle skal løpe på tredemølla. Så i dag måtte jeg vente nesten 20 miuntter før jeg fikk gjort unna mine 5 km....sånn er det når treningssenteret bare har en tredemølle!!

Og i dag fyller verdens sprekeste farmor 85 år. Grattis (som Niklas sa til henne).

Gry

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar