fredag 20. mai 2011

Fredag

Det begynner å klø i fingrene etter å gjøre om, male og fikse.....gleder meg til vi får huset...har mange planer. Prøver å finne ut hvordan vi skal ha det på rommene til de små....ikke lett. Akkurat nå tenker jeg disse fargene til rommet til Milla:

- og så blir det nok noen sommerfugler også på veggene...

Jeg har hele tiden tenkt rødt til rommet til Milla, men etter å ha trålet nettside etter nettside etter den rette tapeten jeg har lyst på, gir jeg nesten opp. Det nærmeste jeg har kommet er denne fra Cath Kidston (jeg vil han en hvit tapet med røde blomster): Så nå har jeg begynt å titte på andre farger, og da har jeg forløpig kommet frem til lilla. Men det kan fortsatt endre seg:)

 Til Niklas synes jeg denne tapeten er litt tøff....har ikke helt klart å overbevise hovedpersonen selv enda, men har ikke gitt opp....

og ellers så er det så mange fine turkise fargetoner så lander kanskje på det også. Time will show.



Sol og vind i Fjällbacka i dag. Jeg har brukt dagen på å skrive søknader....det er ikke mange utlysninger av det jeg vil jobbe med, så det blir generelle søknader til skoler og kommunene i nærheten.

I kveld kommer min fine venninne Bitte på besøk. Det skal bli kos. Kjenner jeg Niklas rett, henter han frem stigespillet for å ta revansj fra sist gang Bitte var her. Ellers så har jeg planer om at vi får litt jentetid med tur og middag ute i morgen:)

Søndag er det bursdagsfeiring av Viktor og Ludvig på Niklas. Ergo må vi ut og kjøpe bursdagsgaver i morgen. Det blir vel lego - igjen.

Gry

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar