tirsdag 3. mai 2011

Tirsdag

Våknet til snø i dag....og det var ikke noe småtteri heller. Snøflak store som små baller dalte ned i Fjällbacka...og kun 3 plussgrader tilsa at det var frem med strømpebukse, lue og vanter igjen....Vel, nå på ettermiddag kom solen atter frem igjen....truet av noen mørke skyer i bakgrunnen....og jeg som skulle male i kveld!

Det er ikke ofte jeg ser så mange likheter ved utseende til lille frøken snupp og meg selv...men idag da vi sendte henne avgårde til barnehagen...med spenne i håret, så jeg faktisk noen likheter fra mine yngre dager:)
 Det er vel kanskje ikke noen tvil om hvem Milla har arvet alt håret fra... Ser at jeg var ganske hårfager jeg også...Og så er vi begge ganske så gode og runde i ansiktet...skal ikke stå på matlysten hvertfall...og begge like glade...hvertfall på bildene:)


Niklas er med en klassekompis hjem idag, så i ettermiddag er det bare jentene i heimen:)
Jeg har blitt invitert med på jentetur til Dublin av min venninne Ragnhild i oktober....jeg har ikke flydd på mange herrens år..og ikke frister det heller, men har veldig lyst til å være med på tur. Jeg får fordøye det litt, sjekke litt barnevakt (det er ikke så langt til Halden hvertfall mamma:)....), og så er jeg lovet angstdempende tabletter av Ragnhilds søster som lider av det samme. Hjelp!!!

Gry

1 kommentar:

  1. Koselig å se bildene av deg - fin lita jente !
    Har kalenderen klar for oktober.

    SvarSlett