tirsdag 24. mai 2011

Tirsdag

I natt har vi nesten blåst bort her.....og regnet har pisket mot vinduene sidelengs. Heldigvis sluttet det å regne på morgenkvisten, men det blåser fortsatt mye. Jeg måtte ta meg en soveøkt på morgenen etter å ha styra med en liten en fra 00.30-03.00 i natt......Milla var lys våken og lite interessert i å sove...en skikkelig hissigpropp. Mye frustrasjon hos en liten en over ikke å bli forstått og over å ikke få viljen sin (til å gå ut i stua og leke)...det er nesten så hun sprekker av sinne... Får håpe naboen over oss ikke ble vekket for mange ganger av vår lille hissige frøknen:)

Niklas ble med hjem til Elon etter skolen i dag, så her i heimen har det bare vært meg og sinnataggen:)
Milla fant et nytt hodeplagg i dag....Bo-billiglua til pappa......Dette er forøvrig ikke et sponset innlegg...bare så det er klart..ha ha

 og så fant hun ut at lekevognen hun har egentlig var akkurat passe til henne...

Her noen bilder fra lørdag da Bitte prøver å lære Niklas å spise med spisepinner....men som den utålmodige gutten han er tok lærelysten fort slutt da han oppdaget at det faktisk var ganske så vanskelig å få til....så da tok han etterhvert i bruk sin egen metode...riktignok ikke så effektiv som den Bitte prøvde å lære bort:)

Nå sitter det to små i badekaret og koser seg. Storebror litt skremt over å måtte dele badekar med en liten frøken full av utslett:)

Det ble jammen meg en jobbetur i kveldingen i går...og skal prøve på det samme i kveld....om jeg ikke blåsesr bort da.

Gry

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar