onsdag 18. mai 2011

Onsdag

Det ble en annerledes 17.Mai feiring på oss i går. Barna ble som vanlig levert på skole og barnehage i 8-tiden, og jeg og Patrik dro videre for en treningsøkt. Niklas dro på kino i Gr.stad med klassen, og Patrik og jeg koste oss med lunsj på bryggekanten. Vi fant vel ut at det var lenge siden vi hadde hatt noen timer for oss selv - uten våre to herlige små:) På kvelden grillet vi. Milla var litt småsutrete hele kvelden, og kl. seks la vi henne da hun ikke virket helt i form. Hun klarte ikke helt å roe seg i sengen, så det ble mye opp og frem og tilbake....Jeg la meg klokken tolv, og da styret hun fortsatt i sengen.....jeg holdt vel på til klokken to med å legge henne ned i sengen da jeg hørte en liten stemme rope " bæj" - noe som innebærer bleieskift! Så da var det bare å krype til korset, inn på badet og inn i dusjen med lille frøkna....og så ny bleie:)
Vi hadde planlagt en treningsøkt på morgenen, men ettersom jeg var så mye oppe i natt ble det soving et par timer på meg i stedet. Formen til Milla er mye bedre men har holdt henne hjemme idag.

I dag har det regnet her. Vi får håpe på bedre vær i morgen, da skal Niklas ned på seilskolen og lære knuter, seiling, vær og vind, og Milla skal ha barnehagensdag nede på fotballbanen. 

I ettermiddag har Niklas lekt med Melker (herlig navn) som ble med oss hjem fra skolen. Nå har Niklas hatt med seg 4 forskjellige gutter (utenom Viktor) hjem fra skolen siden han begynte her og det synes jeg er bra. Det er kjempe fint at han leker med mange forskjellige og at han er omgjengelig.
Her sitter gjengen og spiser middag til barnetv.

Gry

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar