torsdag 26. mai 2011

Torsdag

I morgen kommer mamma nedover og det skal bli koselig. Mamma ble fristet av mitt loppisbesøk for et par uker siden, og et raskt besøk ble derfor avtalt:) Jeg har sjekket litt med flere loppiser i nærheten og har funnet følgende:

Jilles Antik og loppis i Munkedal (de har bare åpent på torsdager og lørdager). Hjemmeside her. Kanskje kan vi ta med oss de to små og dra hit en tur på lørdag. Vi får nok lokke Niklas med litt is....
Tanum loppis (der jeg har vært tidligere). Hjemmeside her. Hit skal vi hvertfall på søndagen, og da skal Patrik få ta seg av de små:)
I Strömstad holder Lord Nelson second hand och antikt til. Hjemmeside her.

 I tillegg er det en liten bruktbutikk i Hamburgsund, og den rekker vi kanskje allerede fredag......

Vi får se hva vi får til i løpet av dagene mamma er her. Jeg får smugle det inn i leiligheten dersom jeg finner noe....Patrik mener nok at vi begynner å ha nok av dill dall her i heimen.....noe jeg selvfølgelig er helt uenig i.....

I ren loppisånd har jeg i dag malt en ramme og det lille "sminkespeilet" jeg fant på loppiset for en tid tilbake. Skal se om jeg rekker et siste strøk i kveldingen, før jeg tar meg en joggetur. Det har vært overskyet og litt regn her i hele dag.

Milla har blitt dreven på å si "akta" (pass). "Akta, akta" hører man henne rope om man står i veien for henne....og det gjør man jo ganske ofte.... en bestemt liten frøken det her:)
Gry

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar