torsdag 5. mai 2011

Torsdag

Lykken er stor i heimen....mor er ferdig med å male bordet:) Det var en del pirkearbeid, så godt å være ferdig med det. Og som alle disse interiørbloggerne har - må jo jeg også har før og etter bilder:)

FØR

 ..med linselus....riktignok en veldig glad en...
 ETTER:

Hjelper jo alltid å pynte med litt sjæsj....men synes resultatet ble ganske så bra:)
Skulle ikke tro at det hadde kostet 50,- hvertfall.....det må jo til og med Patrik være enig i at dette var vel verdt pengene...

Telysholderen heklet jeg i går kveld - fin og dekorativ..og deilig med noe som går raskt å hekle....jeg liker å se resultatene med en gang jeg så da passet jo det bra...

Og jaggu fikk frøken linselus sneket seg med her og....Har vi en kommende modell  her mon tro (for ikke å snakke om supermodell...ha ha)....Ivrig er hun hvertfall på å bli tatt bilde av når jeg drar frem kameraet.

Niklas hadde gjennomført Fjällbackaløpet med glans i dag, og hadde løpt 5 runder  (som tilsvarte 5 stempler på armen) rund skolen og barnehagen. Milla og avdelingen hennes hadde også vært med, mens de hadde løpt rundt fotballbanen (Milla kom stolt hjem med diplom for å ha deltatt på Fjällbackas frikvärdsvecka). Alle barna hadde hatt oppvarming med Johanna, en instruktur nede på treningssenteret. Jeg fikk en demonstrasjon av bevegelsene de hadde gjort på oppvarmingen av Niklas, og det var tydelig at han ikke helt forsto poenget med å veie med armer og bein her og der! Gøy hadde det hvertfall vært, og som Niklas så fint sa i dag tidlig: " det viktigeste er ikke å vinne, men å delta" (noe sier meg at vi har hjernevasket han litt med det...i fare for at han skal arve sin fars ivrige konkurranseinstinkt og sære taperegenskaper....).

I ettermiddag hadde vi med oss Vincent, en klassekompis til Niklas hjem. Og nå er gutta + Viktor ute og leker. Milla er så fin her hun går og prøver å gjøre seg forstått. Ple (eple) og bjø (brød) kommer det fra lille frøkna:) Ikke enkelt å være liten og bestemt, og ikke klare å gjøre seg forstått....

I morgen tidlig skal vi på oppfølgingssamte på skolen med Niklas. Det blir spennende.

Gry








post signature

2 kommentarer:

  1. Bordet ble kjempefint, Gry. Jeg er imponert.

    SvarSlett
  2. Bordet ble flott. Har "sybord" etter mormor på loftet, kanskje du vil pusse opp det også.

    SvarSlett