fredag 25. mars 2011

Fredag - innflytningsklart

Da er Millas kjøkken ferdig. Hylla er på plass, stæsjet er fremme og Milla har allerede "flyttet" inn:)
Sommerfuglene.....som en fin innramming.
Det hvite skapet ble til slutt ferdig....etter mye slit og feilslåtte spiker.....og noen erfaringer rikere....neste gang blir det så mye bedre lovet min bedre halvdel meg.....Men den fungerer helt fin for lille frøken snupp.
Salt og pepperkvern fant jeg på bruktmarked i Strängnäs. Måtte låne siste kontantene til Patrik....jeg har jo aldri kontanter med meg og de tok ikke kort.....Patrik ikke så veldig engasjert der heller:) Men 20,- var jo en overkommelig pris. Bøkene i hjørnet fant jeg samme sted. De er noen fine barneteaterbøker. 10,- stk, og passet jo fint inn.
Et lite rødt fruktfat fant jeg i Norrköping. Det får vel bli noen heklede kaker etterhvert....må bare finne motivasjonen til å begynne igjen....
Blå "plät" kopper...som det heter her
Frukten har Milla prøvesmakt...
Kurven skal jeg spraymale hvit...og skal bli en blomsterkasse på enden av kjøkkenet. Den fant jeg også på bruktmarkedet.
Og en liten green gate duk sto det mitt navn på i butikken...ikke akkurat nystrøket men...
Vel, da var ett prosjekt ferdig og kan strykes av listen. Har mange flere som skal gjennomføres, men de er natulignok i det nye huset....smøre seg med tålmodighet...det er ikke lett det.

I dag tok jeg meg en "overraskende-bra-karakter-på-forrige-oppgave-dag". Har blant annet bakt brød, så nå skal det bli deilig med litt ordentlig brød..og ikke bare posebrødet som er her. Barna har spist vaffler på skole og barnehage i dag, ettersom det er vaffeldagen i dag:)
post signature







2 kommentarer:

  1. Heldige Milla som har fått et så flott kjøkken å leke med!

    SvarSlett
  2. Ja, Milla er heldig og du er virkelig flink til å få ting til, Gry. Tante er imponert.

    SvarSlett