søndag 13. mars 2011

Søndag - energi


I dag har vi vært og gått tur rundt i Fjällbacka. Jeg skulle ha noen grener til noe stæsj jeg skal lage, så vi gikk først en tur i skogen. Milla var trøtt og sovnet i vognen. Niklas var lykkelig over å få ta i bruk sykkelen igjen♥




Et lite pust i bakken...

Gjengen....
Ned mot stranden....
- og så litt snikreklame....Bo-billig...fin logo ikke sant:)
Go'gutten vår ♥
Det er så herlig å se at Fjällbacka sakte men sikkert begynner våkne igjen etter vinterens dvale. Nå har 2 spisesteder åpnet (cafen på brygga og Skafferiet, enn så lenge bare i helgene....men det er jo mye bedre enn ingenting☺Jeg gikk med lange blikk forbi Skafferiet i dag, og tenkte på den gode baconburgeren vi spiste  mange ganger i sommer....friste...friste....Så hørte jeg Patrik mumle "neste måned"....så da var det bare å traske videre. Ettersom hanr står for husholdningens inntekter har jeg ikke så mye annet valg enn å høre på han....dessverre☺ Flere butikker har nå skilt i butikkvinduene med "vi åpner til helgen", og ikke de som hang der tidligere som sa "takk for i år, ses til våren".....så nå er våren virkelig på vei...måtte den bare komme fort☺

Ellers så har barna hatt i overkant mye energi i heimen i dag....nå skal det bli godt å krype ned i sofaen og slappe av, men først en slag Monopol med Niklas.

Gry

1 kommentar:

  1. Skjønner at dere ligger litt foran oss med vårtegn.Her er det ikke mange som har tatt fram syklene ennå

    SvarSlett