tirsdag 15. mars 2011

Tirsdag - The Fjällbacka murders

Til høsten skal de spille inn en ny tv-serie her i Fjällbacka. Det er Camilla Läckberg som også har skrevet manus til serien og den skal hete "The Fjällbacka murders". På denne siden har Fjällbackaboere kommet med forslag til mordplasser (litt ned på siden).......synd vi flytter før innspillingen starter, ellers så kunne jeg kanskje startet en ny karriere som statist....på en annen side så er det jo greit å flytte før mordene starter.....:)

På fredag reiser vi til Södertälje for å feire Patriks mammas 60-års dag. Gleder meg masse til å få litt forandring i hverdagen, og til at Patrik har litt fri:) Har hatt noen savner-venner-familie-tidligere jobbkollegaer-gamle naboer-basketvenninner dager siste dagene, og hva passer vel bedre da enn å reise bort å tilbringe noen dager sammen vi 4 . Vi blir borte til mandag eller tirsdag, og har planer om å besøke europas støste lekeland på vei hjem. Det faller nok i smak hos de to små

Etter 5 km på tredemølle i dag tidlig, dro jeg en tur til Grebbestad for å kjøpe noen skruer og spikre. Det var deilig å se at isen på havet nå så og si er borte, og at det nå er knallblått hav så langt øyet kan se.....Og da passet det jo bra å ta en kaffe i nyelig sol og nyte utsikten.

 
 
Da jeg kom for å hente barna på skole/fritids i ettermiddag, løp Milla og stelte seg i den største sølepytten med en gang hun så meg. Og der sto hun og kikket på meg med et blikk som sa "mamma prøv å ta meg". Jeg hadde tatt joggeskol på, ettersom solen gav meg en skikkelig vårfølelse i dag, så jeg var ikke særlig lysten på å hente henne. Men sta som hun er måtte jeg gi meg. Det kom jo noe godt ut av det; og det var at vi fikk testet hvor godt vinterskoene hennes tåler masse vann. - og de var bra:)

post signature




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar