onsdag 2. mars 2011

Onsdag - barnas første ord

Startet dagen med en halvtime og 5 km på tredemølla. Ikke akkurat VM-form her i gården......men følte meg like sliten som Bjørgen og Northug da jeg var ferdig.....vel, hvertfall nesten.....I går kveld ble jeg sittende med et program på pc'en som heter Wordle....og da lagde jeg disse plakatene/bildene:



Det var jo typisk at jeg lagde disse i går....for i dag da jeg hentet Milla i barnehagen sa de at hun hadde sagt katt....
Det er hvertfall mye stilig man kan lage på den Wordle nettsiden.....og veldig enkelt...og helt gratis:)

Jeg måtte le da jeg kom for å hente barna i dag....barna var ute og Milla var utstyrt med en altfor stor hokeyhjelm grunnet isglatt føre utenfor barnehagen......Jeg så bare dressen til Milla...og en kjempe stor rød hjelm....og måtte sette meg ned på huk for å se ansiktet hennes....Men hun var like blid hun. Milla hadde forresten spist 4 posjoner med biff stroganoff i barnehagen i dag...mest av alle på avdelingen..inklusive de voksne. I tillegg hadde hun spist brød som vanlig til mellommål, så hun får nok bare en lett middag i dag.

Viktor har kommet over nå og gutta sitter og ser på en film. Milla kokkelerer som vanlig med sitt minikjøkken.

Gry




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar