fredag 11. mars 2011

Fredag - helg ♥

I dag har jeg vært flink og gjort masse på oppgaven min....nærmer meg slutten på den 4. innleveringen, så nå kan jeg ta helg med god samvittighet. Vurderer om jeg skal dra på Torp kjøpesenter med barna i morgen...har tenkt til å kaste meg ute i et prosjekt og lage et lite skap/hylle tiil lekekjøkkenet til Milla....muligens litt amisiøst ettersom jeg sjelden tar i en spiker og hammer...men det er jo lov å være optimistisk. På Torp har de Bauhaus og de bør jo ha det jeg trenger....er bare litt usikker på om barna er så veldig lysten på det samme som meg......

Milla var klar for en ny dag kl. 6 i dag, så her er vi litt slappe for øyeblikket. Barna ser på barne-tv, og jeg blogger.....skal prøve å få tatt noen bilder av Milla og hennes nye kjøkken.



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar