tirsdag 8. mars 2011

Tirsdag - kvinnedagen og semle

Gratulerer med dagen til alle flotte kvinner:)
Her i Sverige feierer man også semlens dag i dag!! Så i ettermiddag har 2 små og 1 stor kost seg med nesten hjemmelagde semler...godt smakte det:)


I dag kom tallerkenhyllen jeg har kjøpt på en auksjon på nettet i Sverige forleden. Jeg har betalt i overkant av 250,- norske for denne...(mye billigere enn å kjøpe i butikk og det er gøy).


Hyllen er tenkt til vårt soverom i Halden, men det skader jo ikke med litt forandring her også de siste månedene.


Hyllen er over to plan, men ettersom jeg kun har festet dem med noen tynne spikre i gipsveggen her, tar jeg ikke sjansen på å fylle den helt opp.
Milla ville gjerne at kosekaninen skulle få plass på hyllen...

Jeg har forresten bestilt meg abbonement på bladet i hyllen...bolig drøm. Fant til min glede ut at de sende til Sverige for en liten økning i prisen....så venter jeg i spenning på første bladet:)

Milla hadde gått skikkelig på trynet i barnehagen i dag....stakkars liten....og skrubbet opp sin nusselige nese
Det blåser skikkelig her for tiden...og det begynner å bli slapsete og vått etter at solen har tint en del snø og is. Barna kommer hjem skitne og herlige...og vaskemaskinen går i ett.

 For to dager siden leste jeg på førstesiden i avisene her at nå kommer solen og våren. I dag sto det på førstesiden: nå kommer halken (is/glatt) og kylen (kulden). Herlig.....kan med andre ord ikke stole helt på metrologene. Jeg holder en knapp på solen.

Gry

1 kommentar:

  1. Heldig at det bare var nesa det gikk ut over og ikke tenna. Hylla var kjempefin !

    SvarSlett