mandag 14. mars 2011

Mandag - Popular

Her i Sverige har det vært finalen i Grand prix i helgen....og denne sangen skal kjempe mot Stellas Haba haba...Dette var forøvrig Niklas sin favoritt, ettersom alle jentene i klassen hans er forelsket i artisten:)
I ettermiddag har Viktor vært her og gutta har studert dansetrinnene nøye. Vi har spilt video'n på you tube om og om igjen....Gutta har ofte danseoppvisning her hjemme, og nå er de klare for noen nye trinn...

De store i familen heiet på denne....masse fart og tøft sceneshow... men dessverre nådde det kun til andre plass. Må si nivået her i Sverige i grand prix er ca ti hakk høyere enn i Norge. Men så har de også jobbet mer med dette konseptet også...
Jeg ser forøvrig at min tidligere kollega (og tidligere medlem av homsepatruljen for de som husker den serien) har kommentert outfit'en til begge disse gutta i bloggen sin i dag; den moderne gentleman. Skinnjakke til gutta er tydeligvis et must nå...ja hva vet vel jeg....jeg jobber ikke lenger i motebransjen...

I dag har det vært plussgrader her, og i barnehagen er det herlige sølepytter etter at snøen har smeltet. Jeg hentet to små som var både våte og skitne etter lek i sølepytten....
I dag sov forresten lille frøken snupp til ti på åtte....lykke....dette er ikke akkurat hverdagkost her i gården. Deilig med god tid i dag på morgenen....barna begynte ikke før ni dag. Vi store var og trente en kjapp treningsøkt etterpå.

Gry

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar