onsdag 16. mars 2011

Onsdag - latter

Strålende sol i dag også. Dessverre er det en sur og kald vind som gjør at det herlige solfylte været ikke blir så deilig og varmt som man tror....det fikk jeg erfare i går da jeg optimistisk ruslet av sted i vårjakke for å hente barna....det ble en kald affære.

Da har jeg, eller egentlig vi (jeg måtte jo ha hjelp....) snekret ferdig kjøkkenhyllen til Milla. Den er ordentlig hjemmesnekret, med skjeve hyller og hakkete kanter......men ferdig er den hvertfall. Nå mangler en hylle til å ha over kjøkkenet på veggen....men til den klarte jeg selvfølgelig å kjøpe feil oppheng til....sånn går det når jeg skal prøve å fikse det selv. I dag sendte jeg Patrik avgårde for å bytte til riktig oppheng....og så kommer kanskje hyllen opp en dag den og.





Fant denne morsomme videon av to herlige babyer....og det sies jo at en god latter forlenger livet....(selvom jeg syntes jeg så en overskrift med "en god latter forlenger ikke livet" her forleden)...men denne er uansett artig...Den første gutten i videon er svensk, og videon er foreløpig sett av over 15 mill. mennesker på you tube....



Vi har jo vår egen versjon av lille frøken snupp:


post signature



2 kommentarer:

  1. Heldige Milla som får et så flott kjøkken å leke med. Tror mormor får ta seg en tur nedover snart for å teste kokkekunstene. Synes lattervideoen av Milla er fin

    SvarSlett
  2. Her er vi alltid klar for besøk av mormor:)

    SvarSlett