tirsdag 29. mars 2011

Tirsdag

Det ble ny pers på tredemølla i dag....5 km på 28 min.....i tillegg slo jeg til med en ekstra kilometer etterpå....kan vel trygt si at jeg var helt pumpa.....men jeg gav alt....meg og Petter Northug side om side...ha ha.....Når man jogger dag etter dag på en tredemølle stirrende rett i veggen, er det viktig å motivere og sette seg mål....og der er jeg faktisk ganske så flink om jeg skal skryte litt av meg selv. Vel, nok om det. Vi hadde treningssenteret for oss selv i dag....og med de små forholdene vi har her slokker vi lyset i studioet når vi går, og trekker ut kontakten til høytalerene. Enkle forhold med andre ord.....Men så lenge tredemølle fungerer er jeg fornøyd jeg:)

Ikke til å bli klok av dette været vi har for tiden. I går var det strålende sol, i dag grått og masse vind igjen....for så å bli strålende sol igjen på ettermiddagen....Det er vanskelig å kle barna når det er så varierende....

Her noen bilder av Milla ved middagen, som forøvrig var meget vellykket....ikke ofte min kjære sønn synger ut: mamma, dette var kjempe godt:)

 





Nå har barna tatt et bad....jeg tok Milla i å sitte å spise på fotfilen vår.....Mmmm....
Det blir forresten mange kosestunder med sangbøkene for tiden.....Milla er veldig glad i å synge...nå for tiden gjør hun et helhjertens forsøk på Bæ Bæ....men også Mikkel rev er spennende.

Hos Niklas på skolen bygger de hytte oppe i skogen....Niklas hadde visstnok slått noen spiker der i dag på sfo. Ellers går det mye i krigeleker i skogen på sfo....med pinner som våpen...det er vel typisk gutter på den alderen.

I kveld skal jeg kose meg en liten hjemmelaget sjokoladekake.....må bare legge barna først

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar